O Nemléčných narozkách, jídle a Veggie Náplavce



Café Neustadt
Krásnou neděli! Konečně je tu květen a teplo, a s tím přichází období, kdy se konají nejzajímavější veganské akce. Scházejí se tam vegani a veganky, aby si dali dobré jídlo, podělili se o svoje zkušenosti, dozvěděli se něco nového a případně ukázali svým masožravým kamarádům, co je to vlastně veganství. Samozřejmě potkáte tam i nevegany, kteří také chtějí ochutnat nabízené dobroty.
První letošní událost, kam jsme se vydali, byly druhé narozeniny Nemléka v pražském Café Neustadt.
Nemléčné koktejly
Značka Nemléko vyrábí rostlinnou alternativu mléka a jogurtů z mandlí nebo máku a liší se od ostatních především tím, že nemléčné výrobky neobsahují žádné konzervanty a podobné věci. Nejlepší jídlo, které jsem ochutnala, byla miska s Nejogurtem, granolou, chia semínky a jahodami… Na narozeninách jsem si ji dala dvakrát, za dva dny na náplavce ještě jednou. Teď, když o ní píšu, dala bych si ještě jednu a ke snídani další. Až tak je dobrá. V Café Neustadt Nemléko mimoto uvedlo svou limitku Láska, která má příchuť jahody a růže. K jídlu se nabízely fazolové tortilly s nejogurtem, hot-dog, makové buchty a chlebíčky s mrkvovým lososem od restaurace Forky's Praha a navečer jsem si dala koktejl s nemléčným základem Golden, rumem a sirupem.
Strávili jsme tam asi dvě a půl hodiny a dali jsme si JENOM dvě jídla a dva dezerty, čímž jsme se připravili na Veggie Náplavku, kde jsme byli přes šest hodin a snědli víc jídla, než je normální. Pro případ, že bych zapomněla, co jsem vlastně měla, musela jsem si to všechno fotit. Takže prosím, moje fotoreportáž z Veggie Náplavky 2018:

Začala jsem s ověřenou klasikou: již zmíněna jahodová miska od Nemléka a hummus s avokádem.

Hot-dogy a vafle.
Donuty od Blue Vegan Pig a falafel s humusem.

Nevyfotila jsem si dvě zmrzliny Rawito a také nějaké menší dobrůtky, které nám nabízeli k ochutnání.
Na podobných akcích se mi nejvíc líbí atmosféra a lidé, kteří tam vaří a reprezentují svou značku. Jak na narozkách, tak i na Veggie Náplavce jsem se potkala s hodnými lidmi, seznámila jsem se například s holkami z Nemléka, jež mě na náplavce poznaly, protože dva dny předtím jsem byla na narozeninách (😀) a pamatovaly si mě, bavila jsem se s Vincourovými z projektu #zvířatanejíme. Koupila jsem od nich mikinu a odznáček a k tomu  zadarmo dostala tolik nálepek, že jsem se tak asi stala jejich ambasadorem 😀, a teď ty nálepky budu dávat všudy.
Kdybyste se dozvěděli o tom, že se ve vašem městě bude konat nějaká podobná akce, rozhodně můžu doporučit, abyste ji navštívili, i když nejste vegani. Určitě tam ochutnáte nějaké dobroty, je možné, že vám bude hrozit i přejídání, a také se seznámíte s pozitivními a energickými lidmi, kteří mají rádi to, co dělají.

Seznam dalších akcí:    
-          Vegansky a barevně na Letné vol. 3 (19.5)
-          Veggie Fest Olomouc (12.5)
-          Veggie Parade Praha (9.6)
-          Podzimní Veggie Náplavka
-          Veggie Vánoce

Komentáře