Eat Beans Not Beings


Jmenuji se Anžela. Já a můj manžel jsme vegani a milujeme cestování. Když jsem už poněkolikáté před cestou začala vyhledávat místa, kde se můžeme najíst, jaké restaurace jsou dobré, kde je nejlevněji, kde bychom si mohli koupit jídlo na cestu a tak dále, pořád jsem se divila, že nikoho nenapadlo založit cestovatelský blog s veganským zaměřením (možná jsem jenom špatně hledala, co já vím). Jsou samozřejmě veganské blogy, kde se dá sehnat nějaké info, ale ne tolik, aby to stačilo. Tak jsem si řekla, že bych to mohla zkusit.

Před dvěma lety jsem přestala jíst živočišné výrobky, pořád jsem naživu a cítím se skvěle. Maso nejím už ani nevím jak dlouho – bylo mi tak 14-15, když jsem se stala vegetariánkou. A nic mi nechybí. Ani mně, ani mému manželovi. Miluji přírodu a také jídlo, moc ráda trávím čas v kuchyni, když na to mám náladu. 
Ale rozhodně tady neuvidíte jenom příspěvky o cestování, ale také i o běhání, jídle a veganství obecně. Zkrátka to bude příběh veganů na cestách.



Komentáře